نوشته شده توسط : ازیتا

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با ميدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چاي ساز و يخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ايتاليایی و كافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل داراي استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرويس اياب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.

 
 

هتل ریپابلیکا ارمنستان

هتل ریپابلیکا ارمنستان واقع در مرکز شهر ایروان و در نزدیکی میدان جمهوری و در فاصله 10 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس و در فاصله 5 دقیقه ای از تئاتر اپرا می باشد. این هتل دارای قهوه خانه سرباز می باشد که در ان انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران غذاهای ارمنی را برای میهمانان عزیز تور ارمنستان سرو می کند.

امکانات هتل ریپابلیکا ارمنستان :

تمامی اتاقهای هتل مجهز به اینترنت ، سیستم تهویه ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت و آنتن ماهواره ای و حمامی با امکاناتی کامل می باشد. در صورت تمایل مسافران عزیز تور ارمنستان غذا و نوشابه به اتاق ها ارایه می شود. 

 

 

مطالب مرتبط:

 تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95 

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های ارمنستان , بهترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل لند مارک گرند دبی

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین 92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس دبی محسوب می شود که با کیفیت تمام و امکانات عالی پذیرای مسافران تور دبی می باشد. این هتل از لحاظ کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد. هتل دارای استخر روبازی است که در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی می توانید از آن بهره ببرید.

امکانات هتل گراند سنترال دبی :

ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، باشگاه بدنسازی ، سالن جلسه ی مجهز مخصوص میهمانان تور دبی و ... 

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب می شود. این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . از خدماتی که این هتل به مسافران تور دبی ارائه می دهد می توان به داشتن پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی :

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و ... 

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل کمپینسکی مال آو دبی

هتل کمپینسکی مال آو دبی از شمار بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در خیابان شیخ زاید در فاصله 20دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی و در فاصله چند دقیقه ای تا Internet City ، Media City، ساحل جمیرا می باشد این هتل با اتاق هایی کاملا مجهز و مجلل و مدرن و جز اولین هتلی بوده که به  بازار خارج از آمریکای شمالی متصل می باشد و گردشگرانتور دبی به راحتی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته و از مکان های گردشگری شهر دیدن نمایند. هتل کمپینسکی مال آو دبی سومین هتل بزرگی می باشد که دارای پیست سرپوشیده اسکی ، بزرگترین پارک یخی سرپوشیده و طولانی ترین پیست های سرپوشیده می باشد.

 

امکانات هتل کمپینسکی مال آو دبی :

این هتل مجهز به باشگاه پیشرفته ورزشی، مرکز سلامتی آیروودا، استخر شنا و زمین تنیس خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه، صبحانه در اتاق ، اتو، صرافی ، خدمات کفش و واکس  کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی را می باشد. و گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل مجلل و لوکس سفری شاد و مفرح بخشی را سپری کنند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه 

یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه است که در در خیابان  واسیلئوستروفسکی  امتداد رودخانه نوا قرار گرفته است. هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه دارای 214 اتاق زیبا و مجلل با امکاناتی نظیر تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، میز کار به همراه صندلی ارگونومیک ،وان حمام، اینترنت پر سرعت وای فای ،  گاوصندوق  ، تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای مسافران تور روسیه می باشد. پردیس دانشگاه ایالتی و استادیوم پتروفسکی  از بناهای مشهور روسیه می باشد که به این هتل بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به مکان های دیدنی روسیه بروند. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی از جمله سالن بدن سازی و ماساژ دهی و.. نیز فراهم کرده است.

امکانات هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه:

سالن بدنسازی ، رستوران ها برای مسافران تور روسیه ، کافی شاپ ، پارکینگ رایگان, ارکینگ خصوصی, خدمات لباسشویی و خشک شویی و اتوشویی ، واکس کفش ، امکان برگزاری جلسات ، فکس و فتو کپی, رستوران انواع غذاهای محلی ، روسی ، مدیترانه ای ، شرقی ، اروپایی و .... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل روسیه , مجلل ترین هتل روسیه , امکانات هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه

یکی از هتل های مجلل و شیک روسیه هتل 5 ستاره گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه است که در مرکز شهر سنت پترزبورگروسیه قرار گرفته است. هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق هایی بسیار شیک و مجلل و مجهز بوده و در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی مانند استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی, مرکز بدنسازی و بخار و همچنین در سالن خدمات ماساژ برای لذت بیشتر مسافران فراهم نموده است. در رستوران های این هتل می توانید انواع غذاهای ایتالیایی, روسی و بین المللی سرو کنید. از خدمات ویژه هتل گراند امرالد سنت پترزبورگروسیه ترانسفر فرودگاه که برای مسافران تور روسیه می باشد. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه:

استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و بخار, ماساژ, مرکز بدنسازی,  خشک شویی برای مسافران تور روسیه ، اتو کشی, لباسشویی, محل های مخصوص سیگار, خدمات فکس و کپی, ترانسفر فرودگاده و .... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه جزء یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه است که در یکی از برج های افسانه ای مسکو و در کنار باغ حلقه و در یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه راه آهن و دروازه اصلی مسکو به سنت پترزبورگ قرار گرفته است. هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای اتاق های شیک و مدرن با امکانات خوب و عالی در اختیار مسافران تتور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر سرپوشیده و گرم ,  سونای خشک و سالن تناسب اندام فراهم کرده است تا مسافران از استراحت خود لذت ببرند. رستوران هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هیلتون گرند مسکو روسیه:

استخر سرپوشیده, سونا, سالن بدن سازی برای مسافران تور روسیه, کافی شاگ, رستوران, اینترنت, ترانسفر, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل گلدن اپل مسکو روسیه

هتل گلدن اپل مسکو روسیه از جمله  هتل های 5 ستاره مجلل با طراحی خاص که توسط معمار کانادایی Raphael Shafir در سال 2004 در مسکو تاسیس گردید. این هتل دارای 8 طبقه با 92 اتاق و سوییت مجزا می باشد که  7 طبقه ان، هر طبقه با یک رنگ از رنگ های رنگین کمان طراحی شد است که شور و جلوه خاصی هم به اتاق ها و هم به راه رو هتل داده است.اتاق هایهتل گلدن اپل مسکو روسیه با چوب های مرغوب, سنگ مرمر و سنگ های تزئینی دکور بندی شده است. مبلمان شیک و مجلل اتاق ها و همچنین نور پردازی فوق العاده احساس آرامش و امنیت را برای گردشگران تور روسیه به ارمغان می رسد.رافائل معمار هتل توانسته است به خوبی تا مینیمالیسم لوکس و آوانگارد را در هتل به خوبی به نمایش بگذارد. نماد این هتل یک سیب بزرگ طلایی می باشدکه در لابی هتل واقع شده است که لوکیشنی مناسب و زیبا برای عکس انداختن گردشگران تور روسیهمی باشد. 

امکانات هتل گلدن اپل مسکو روسیه : 

این هتل دارای سه اتاق ملاقات با مجموع ظرفیت 88 نفر, باشگاه سلامت هتل با دستگاه های قلبی, سونا و جکوزی 24 ساعته, پارکینگ رایگان, خدمات 24 ساعته , شاتل, ترانسفر فرودگاهی ,استخر, اینترنت رایگان, خشکشویی, اتوشویی, خدمات گردشگری تور روسیه برای میهمانان می باشد.

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

تور روسیه شهریور 95

تور روسیه مهر 95 

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه آبان 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه آذر 95



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل روسیه , مجلل ترین هتل روسیه , امکانات هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل گلوریا دبی

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل گلوریا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است. هتل گلوریا دبی به مراکز خرید شهر مانند دبی مارینا و مرکز خرید امارات, باشگاه گلف و مترو نیز بسیار نزدیک است. این هتل دارای اتاق هایی تمیز و مجهز و سوئیت های خانوادگی و شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور دبی می باشد. هتل گلوریا دبی برای مسافران تور دبی یک استخر روباز بزرگ و آبگرم  و همچنین استخر مخصوص کودکان فراهم کرده است تا مسافران بتوانند تمام استفاده خود را از هتل بکنند. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای جنوب شرقی آسیا و انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور دبی تدارک دیده است. کافی شاپ این هتل انواع دسر ها و نوشیدنی های خوب و مناسب و حتی فست فود و اسنک های ویژه مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از دیگر امکاناتی که هتل گلوریا دبی برای مسافران تور دبی فراهم کرده است زمین تنیس, سالن بدن سازی و زمینی با وسایل ورزشی می باشد که مسافران اوقات فراغت خود را در آنجا به خوبی بگذرانند.

امکانات هتل گلوریا دبی:

اینترنت, پارکینگ, 2 رستوران با انواع غذاهای مختلف, کافی شاپ مخصوص مسافران تور دبی, زمین تنیس, سالن بدن سازی, زمینی با وسایل ورزشی, استخر روباز بزرگ, آبگرم, استخر مخصوص کودکان, خدمات خانه داری و... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.  

 

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل لوکس ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در کنار بزرگترین ساحل خصوصی در دبی  می باشد از ویژگی های بارزهتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک خاص با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای مجلل دارای  دید پانوراما خلیج فارس می باشند.طراحی تازه و خاص هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن فرهنگ معاصر دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین کشور خاورمیانه صورت گرفت.باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و همچنین یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل دارای 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران حرفه ای است همه استخرها دارای درجه حرارت کنترل شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین فقط 5 روز در سال هوای بارانی است و مناسب برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی گوناگون که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. همچنین هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی  دارای زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند سفری خوش و خاطره انگیزی داشته باشند.

هتل حیات ریجنسی دبی

هتل ۵ ستاره حیات ریجنسی (HYATT REGENCY) یک هتل مجلل با امکانات متنوعی مانند زمین پاتیناژ, استخر , رستوران زیبای گردانو اتاق های مجلل مشرف به خلیج فارس یکی از بهترین هتل های دبی برای اقامت مسافران تور دبی است.

در هتل حیات ریجنسی دبی رستورانی به نام شهرزاد که یکی از رستوران های لوکس و جذاب ایرانی است در بین چند رستوران دیگر این هتل فعالیت میکند. این رستوران غذاهای ایرانی را در فضای قصرهای پر ابهت شرقی و چشم نواز با دکوراسیون شرقی  برای مسافران تور دبی سرو میکند و ظروف زیبا  با بوی نان داغ و تازه مسطح ایرانی و انواع کباب ها و غذاهای دریایی و میوه جات وسبزیجات و دسرها در هم آمیخته شده تا فرهنگ غذایی ملت ایران و سنت های زیبای سفره ایرانی را به تماشا بگذارد و لذت غذاها را با فرهنگ و سنن این مرز و بوم در یاد ها و خاطره ها زنده نگه دارد.  موسیقی زنده نیز در این بین نقش مهمی در این القای فرهنگی ایفا میکند .در تمامی محیط رستوران پنجره های مشبک قهوه ای و چوبی و قالی های ایرانی و چلچراغ های قدیمی قلمکار اصفهان به چشم میخورد . برای علاقمندان فضای بالکن هم دارای چیدمان مخصوص میباشد . در این رستوران , سرو غذا به صورت خانوادگی و سنتی و vip و هم به صورت معمولی انجام میگیرد .فضایی محصور با پرده برای پذیرایی از بانوان در این رستوران تدارک دیده شده که در مواقع لزوم پرده ها میفتند و حریم میهمانان حفظ و از دیگر میهمانان رستوران جدا میگردد.این رستوران یکی از معدود رستوران هایی است که موفق به کسب جایزه شده است . برای اوقاتی که هتل و رستوران شلوغ و مملو از مسافران تور دبی است و میهمانان منتظر خالی شدن میز هستند , حجره هایی فراهم شده که نشستن و انتظار کشیدن هم دز آنجا خالی از لطف نیست .درهای ورودی پرنقش و نگار با چیدمان و دکوراسیونی شرقی , ورود شما را به قصر شهرزاد خوش امد می گویند و به شما یادآوری میکنند که در این فضا حکایاتی را خواهید شنید که در هیچ کجای دیگر نشانی از آن ها نیست و نخواهد بود .

 

هتل ۵ ستاره حیات ریجنسی (HYATT REGENCY) تا بازار طلا در دبی با فاصله 5 دقیقه پیاده روی است مرکز تناسب اندام هتل حیات ریجنسی دبی مجهز به یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ویک زمین گلف زیبا با ۹ گودال می باشد. مرکز زیبایی و ماساژ هتل نیز انواع مختلف روش های ماساژ درمانی را به علاقه مندان این طب سنتی ارائه میدهد. هتل دارای ۵ رستوران است که از این میان این رستوران ها Al Dawar، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دبی می باشد تریا و کافه هتل نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازد و انواع موسیقی ها در تریا Carpenter، به صورت لب خوانی برگزار می شود.هتل به حیات ریجنسی Palm Deira مشرف بوده و  فاصله هتل  تا فرودگاه بین المللی دبی با اتومبیل  تنها ۱۵ دقیقه می باشد

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

برج ساعت دیره دبی

از مکان های دیدنی و جذاب دبی برج ساعت دیره است که در منطقهٔ شرقی دبی به نام دیره قرار گرفته است. دیره نام یک فلکه در امارات متحده عربی است که در سال ۱۹۶۴ ساخته شده است. برج ساعت دیره دبی از نظر تجاری بسیار اهمیت دارد و مسافران تور دبی آن را به عنوان میدان ساعت می دانند. این برج توسط یک طراح در خارج از کشور طراحی شده و توسط یک معمار داخل کشور ساخته شده است. برج ساعت دیره دبی مورد توجه بسیاری از مسافران تور دبی قرار گرفته است. 

آکواریوم دبی

از زیباترین و جذاب ترین مکان های دیدنی دبی آکواریوم آن است که جزء بزرگ ترین آکواریوم در جهان است. در این آکواریوم ده میلیون لیتر آب و بیش از سی و سه هزار نوع جانور آبزی, باغ  وحش دریایی, مانند اختاپوسهای بزرگ دریایی،کروکودیلها،سمورهای آبی،شیر ماهی،اسب آبی و .... می باشد. در قسمت دیگر آکواریوم دبی انواع سوسمارها،مارهای خزنده و مارمولکها وجود دارند. این آکواریوم دارای طول پنجاه متر و عرض بیست متر و ارتفاع یازده متر نیز هست. مسافران تور دبی سوار بر قایق میتوانند بر روی اب حرکت کنند و از منظره زیبای آکواریوم لذت ببرند. تونل این آکواریوم دارای طول چهل و هشت متر است و شما در این تونل میتوانید به تماشای این آکواریو بزرگ بپردازید. 

پارک آبی وادی وحشت در دبی

 

یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا پارک وادی وحشت دبی است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است. این پارک در ساحل جمیرا دبی قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی دردبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت دبی بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، شما را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها با غذاهای متفاوتی و فروشگاه های بزرگی دایر است که مسافران تور دبی می توانید برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , بهترین جاذبه های گردشگری دبی , مکان های گردشگری دبی , جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

پارك دلفين کیش

پارك دلفين يا دلفيناريوم، يكي از جذاب ترين و مهیج انگیز ترین مكان های تفریحی جزيره زيبای كيش می باشد. اين مجموعه زیبا نخستین پارك دلفين در ايران بوده و با سرمايه گذاری بخش خصوصي به سهم برداری رسيده است. لازم به ذكر است كه اين پارك گردشگری، يكي از وسیع ترین پارك های موجود در خاورميانه می باشد و داشتن اين چنين پارك تفريحی در سرزمين مان، ايران افتخاری مثال زدنی است.
مساحت مجموعه‌ ی تفریحی پارک دلفین‌ها، حدود ۱۰۰ هكتار بوده و در جنوب شرقی جزیره‌ی كیش قرار گرفته است. اين مجموعه با داشتن فضای سبز اختصاصی و انواعی از گونه های گياهی و درختان مختلف فضای ارام و لذت بخشی را برای سپری کردن زمان گردشگران تور کیش را دارا می باشد و از پرطرفدارترین مکان های گردشگری کیش می باشد . اين گونه ها مانند درخت لور، اكاليپتوس، آكاسيا، مورد، گل ختمي، بنجامين، نخل و كاكتوس ها مي باشد. فقط بيش از 25 گونه متفاوت كاكتوس در پارك دلفين ها پرورش داده شده است كه با توجه به اقليم و مرجاني بودن خاك در جزيره كيش، توجه و بازرسی ویژه خود را مي طلبد.
پارك دلفين ها علاوه بر گونه ها گونه های گياهی، گردآور كاملي از انواع پرندگان، آبزيان و حيوانات گوناگون و دلفين ها را داراست، پارك دلفين کیش شامل دلفیناریوم یا پارک دلفین ها، باغ پرندگان، سالن آمفی تئاتر، سفره منزل سنتی و سيرك (کلاسیک شو) می باشد. بازدیدكنندگان تور کیش توسط اتوبوس هاي قطاری در فضای بزرگ پارك هدايت و جابه جا می شوند.

 

 

غواصی در کیش

جزیره کیش از نظر محیط زیست طبیعی ، یکی از بکرترین مناطق خلیج فارس بوده و به جرأت می توان گفت که قسمت مرجانی شرق جزیره کیش از غنی ترین و زیباترین مناطق و مساعدترین سایت های غواصی در کشورمان را در برگرفته است.پوشش مرجانی کیش واقع در سواحل شرقی  کیش بوده که هر ساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان تور کیش به غواصی قرار می گیرد. غواصی در کیش در تمامی طول سال امکان پذیر می باشد و سایت های کم عمق این جزیره برای غواصی تمامی افراد حتی اشخاص مبتدی بسیار مناسب است. همچنین مراکز اموزشی تفریحی،کیش را به یک قطب غواصی کشور تبدیل نموده است.

 

پارس سافاری کیش

سافاری(Safari) در لغت به معنای سیاحت کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا می باشد و به برنامه تور گردشی می گویند که طی آن شرکت کنندگان در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان و با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند . مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش در شرايط اقليمي يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني می باشد و اولین برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد با هدف توسعه گردشگری و ایجاد محیط مفرح و سالم برای تمام رده های سنی بخصوص جوانان و گردشگران تور کیش ساخته شده است.يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که موقعيت و  مسير حرکت  آن  نقاط بياباني و صحرائي می باشد. پارس سافاری کیشانواع متنوع وسيله نقليه مورداستفاده در اين تورها شامل خودروهاي دو ديفرانسيل  لندکروز ،نیسان پاترول ، هامر ،تویوتا FJ کروزر ،تويوتا لندکروز و... حتي شتر را در اختیار میهمانان تور کیش می گزارد.در مجموعه پارس سافاری کیش با احداث مسیری صعب العبور، قابلیت های خودروی لندکروزر را به چالش کشیده و در این میان تجربه هیجان انگیز و شور انگیز را برای میهمانان تور کیش به ارمغان خواهد اورد.

 

پیست offroad پارس سافاری محیط مناسبی برای تجربه موتورسواری با موتور های Buggy، ATV، موتور Trail و موتور Cross است که برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با امکانات مجموعه در این زمینه می توان به بخش پیست خاکی مراجعه کرد.پارس سافاری کیش دارای چند پیست آسفالت استاندارد می باشد که امکان تجربه اتومبیلرانی و موتور سواری در رشته های مختلف برای سنین مختلف در شرایط امن را فراهم می کند. همچنین بخش آموزش پارس سافاری با بهره گیری از مدرسان حرفه ای در رشته های مختلف اتومبیلرانی دوره های آموزشی در سطوح مقدماتی و پیشرفته را برگزار خواهد کرد.

 

امکانات تفریحی این مجوعه عبارتند از: رستوران سرپوشیده، رستوران روباز و کافی شاپ و نیز غرفه های نمایشگاهی که صنایع دستی مناطق مختلف ایران را معرفی و ارائه خواهند نمود که میهمانان تور کیش بعد از یک روز مهیج می توانند پایانی شبی ارام و دل انگیز به همراه موسیقی زنده را در کنار خانواده خود سپری کنند

مطالب مرتبط :

تور کیش  شهریور 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

 تور کیش نوروز 96

 تور کیش بهمن 95

تور کیش دی 95

تور کیش زمستان 95 

تور کیش آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش , مکان های گردشگری کیش , جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش از جمله هتل های ۵ ستاره خوب  جزیره کیش می باشد که دراوایل اسفند سال ۱۳۹۳ در نزدیکی مجتمع تجاری کیش وروبروی پارک شهر کیش تاسیس شد.فاصله این هتلتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد. این هتل پیشتر جزء هتل های ۴ ستاره کیش بود که با توجه به کیفیت بالا ی هتل به هتل ۵ ستاره تبدیل شد. هتل  گردشگران عزیز تور کیش  که قصد رزرو هتل های ۵ ستاره را دارند حتما هتل پارمیدا کیش را در نظر داشته باشند. با توجه به نوساز بودن این هتل و امکانات آن اقامتی لذت بخش برای مسافران تور کیش خواهد بود.

 

  • امکانات هتل پارمیدا کیش :

    از جمله امکانات هتل پارمیدا کیشاستخر، اسپا،جکوزی،اینترنت پر سرعت، رستوراکافی شاپ ۲۴ ساعته، محوطه فضای سبز،سالن همایش، سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد ، و اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت می توان اشاره کرد . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران ارایه می شود همچون: حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.و مسافرانتور کیش که در این هتل اقامت می کنند به رایگان می توانند از این امکانات بهره ببرند.

هتل صدف کیش

 مجموعه هتل صدف کیش بر مبنای استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف در مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع شامل  ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت، در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره بنا شده است. موقعیت جغرافیایی مناسب هتل صدف کیش جذابیت ان را دو چندان کرده است. هتل صدف بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفريحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى بسیار، سالن بيليارد و بولینگ، اينترنت وايرلس، در خدمت مسافران گرامی تور کیشگذاشته است .

 

امکانات هتل صدف کیش :

 استخر، سونا و جکوزی , رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین, کافی شاپ, مینی بار, کافی نت، اینترنت بی سیم, آرایشگاه زنانه, میز بیلیارد فوتبال دستی, سالن بدنسازی که مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند.

 

 

 هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش در سال 1374 در جزیره زیبای کیش در بهترین موقعیت مکانی در بین دو بازار بزرگ و بازار های معروف دیگر  و در کنار تالار شهر  و در نزدیکی ساحل زیبا کیش اسکله تفریحی و اماکن تفریحی  تاسیس شده است و همین یکی از دلایل انتخاب این هتل توسط مسافران تور کیش شده و باعث شهرت این هتل در جزیره کیش شد. 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش  شهریور 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

 تور کیش نوروز 96

 تور کیش بهمن 95

تور کیش دی 95

تور کیش زمستان 95 

تور کیش آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا یک هتل سه ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد احداث شده است.آن دسته از مسافرینتور مشهد که قصد اقامت در این هتل را دارند بهتر است بدانند فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.

_آپادانا_مشهد4.jpg

_آپادانا_مشهد_3.jpg

_آپادانا_مشهد_1.jpg

امکانات هتل آپادانامشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور،  لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی،روم سرویس،اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی،  صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

_آپادانا_مشهد5.jpg

_آپادانا_مشهد_6.jpg

هتل بین المللی چهار ستاره عماد در میدان طبرسی ودر فاصله 350 متری حرم مطهر ,در 9 طبقه و 155 اتاق با گنجایش 200نفر شامل 15 سوئیت رویال,40 اتاق دوتخته وسه تخته لوکس با طراحی زیبا,2 سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش 185 نفر,میزبان زائران و مهمانان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می باشد.

امکانات هتل عماد مشهد:

لابی,اینترنت در واحد,چایخانه سنتی,جکوزی,آسانسور,گشت درون و برون شهری,کافی شاپ,نمازخانه,پارکینگ اختصاصی,سالن کنفرانس,تاکسی سرویس,سالن ورزشی,استخر,سونا,رستوران,کافی نت,صبحانه,اینترنت در لابی,فروشگاه و غرفه,خدمات خانه داری,صندوق امانات اختصاصی و...



:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل مشهد , خوب ترین هتل مشهد , مناسب ترین هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد در سال 1386 احداث شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن می باشد. این هتل 25 طبقه در مجموع از 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP  تشکیل شده است. فاصله این هتل با حرم 1400 متر می باشد.

امکانات هتل درویشی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت و...

 

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.مسافران برای رزرو تور مشهد می توانند با آژانس سالی گشت تماس بگیرند.

_مدینه_1.jpg

_مدینه_3.jpg

امکانات هتل مدینه الرضا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، رستوران گردان، انبار بار و چمدان،باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی،  خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

_مدینه4.JPG

_مدینه5.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95 

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آک گون استانبول

 هتل آک گون استانبول از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در منطقه توپکاپی در فاصله  10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک استانبول می باشد.هتل آک گون استانبول دارای 276 باب اتاق مجهز و لوکس برای رفاه حال میهمانان تور استانبول تدارکات دیده شده است. این هتل با موقعیت مکانی عالی و مناسبی  که دارد و به خاطر نزدیکی به مراکز دیدنی و مسجد کبود و موزه توپکاپی که در فاصله 2 کیلومتر با این هتل می باشد از بهترین هتل های برگزیده مسافران تور استانبول می باشد.

 akgon.jpg

akgon1.jpg

 akgon6.jpg

 

 امکانات هتل آک گون استانبول:

این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و سایر امکانات برای رفاه حال گردشگران تور استانبول می باشد.

akgon5.jpg

 

 akgon3.jpg

هتل سوئیس استانبول

هتل سوئیس استانبول Istanbul Swissotel Hotel از جمله بهترین هتل های 5 ستاره با کیفیت که در سال 2014 به بهره ورداری رسیده است که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم تاسیس شده است.این هتل در 16 طبقه و دارای 497 اتاق و 63 سوییت می باشد.و هتل سوئیس استانبول با کادری مجرب و کارازموده در تمام طول شبانه روز اماده خدمات رسانی به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.فاصله هتل تا قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 کیلومترو تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر می باشد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه مملو از مراکز خرید و فروشگاه است که مسافران تور استانبول به راحتی می توانند از این مراکز دیدن و خرید نمایند.

امکانات هتل سوئیس استانبول :

هتل دارای رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، گرمابه سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... برای رفاه حال میهمانان عزیز تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل سوئیس استانبول

هتل سوئیس استانبول Istanbul Swissotel Hotel از جمله بهترین هتل های 5 ستاره با کیفیت که در سال 2014 به بهره ورداری رسیده است که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم تاسیس شده است.این هتل در 16 طبقه و دارای 497 اتاق و 63 سوییت می باشد.و هتل سوئیس استانبول با کادری مجرب و کارازموده در تمام طول شبانه روز اماده خدمات رسانی به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.فاصله هتل تا قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 کیلومترو تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر می باشد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه مملو از مراکز خرید و فروشگاه است که مسافران تور استانبول به راحتی می توانند از این مراکز دیدن و خرید نمایند.

امکانات هتل سوئیس استانبول :

هتل دارای رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، گرمابه سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... برای رفاه حال میهمانان عزیز تور استانبول می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: نرخ تور استانبول نوروز 96 , بهترین تور استانبول نوروز 96 , مناسب ترین تور استانبول نوروز 96 , ارزان ترین تور استانبول نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (ع)

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام)، با پروا به متن سنگ قبر، نام کامل مدفون در گنبد خشتی «امیرغیاث الدین محمد» نام پدرش «امیرطاهر الموسوی» است که نسب شریفش با هفده واسطه به شرح زیربه حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) می رسد:
امیرغیاث الدین محمد بن محمودشاه بن حسین بن طاهر بن حسن بن علی بن محمد بن موسی بن جعفر بن محمد بن اسماعیل بن ستوده تر بن محمد بن ستوده تر بن محمد بن قاسم بن امام موسی کاظم (علیه السلام) موعد ولادت امامزاده پادشاه محمد (علیه السلام) معلوم نیست؛ ولی وفاتش بنا بر کتیبه سنگ قبر وى در ماه رمضان سنه 832 قمری بوده است.
اجداد امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در قرن پنجم لغایت نهم هجرى که حکومت ها دخالتی در پیشه آستانه رضوى نداشتند، اداره کننده اصلى حرم حضرت امام رضا (علیه السلام) بوده اند. بدان سبب نامشان بر روى اغلب اشیاء و آثار قدیمی آستان قدس رضوى همانند کاشی کاریهاى سنجری، سنگاب خوارزمشاهى و در مسجد بالاسر کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم الی نهم، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن هاى نهم تا یازدهم از آنگونه بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند. به رغم اطمینان از هویت امیرسلطان محمد (علیه السلام) و انتساب وی به امام موسی بن جعفر (علیه السلام) اسم و نسب کامل امامزاده محمد به صورت «مرتضی، اعظم، سلطان، النقباد، غیاث الدنیا والدین، امیرسلطان محمد بن سلطان النقبا امیر بدالمله والدین طاهر… » تا حضرت پیشوا علی (علیه السلام) بر روی سنگ قبر صندوقی بسیار نفیس او کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم ـ نهم هجری، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن های نهم و یازدهم هجری از دسته بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند.از قدیم چنین مرسوم شده که زائران پیش از ادای حاجت خویش و هم پس متعلق به نان و ماست در محل گنبد خشتی انفاق می کرده اند که این سنت هنوز هم کم و بیش جاری و باقی است. گر چه کل روزه گنبد خشتی زیارت می شود؛ اما روزهای چهارشنبه که ویژه زیارت موسی بن جعفر (علیه السلام) و اعقاب ایشان است و نیز جمعه روزها خاص زیارت مزار پادشاه محمد است.
آستان امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام) در شهر مشهد، در برزن باستانی نوغان، در فاصله پانصد متری حرم مطهر حضرت رضا (علیه السلام) در کوچه اى به اسم گنبد خشتى مجاور فلکه طبرسی و چهارسوى نوغان واقع شده است.

بناى ساختمان بقعه معروف به گنبد خشتى آنسان که پیداست همزمان با فوت امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در زمان سلطنت شاهرخ تیمور ساخته شده؛ لذا پس از حرم رضوى از قدیمى ترین بناهای مشهد و فقط نشان بارز باقى باقیمانده از سادات موسوى در این شهر است. گنبد بنا دو پوششه است. پوشش داخلى آراسته به مقرنس هایی زیباست. گنبد بیرونى هم به نظر می رسد از ابتدا آجرپوش بوده، بدین سبب به گنبد خشتى شهرت مکشوف است. سوره ملک با خط خوش ریحان در ذیل پوشش داخلى کتیبه شده. لبه هاى چهار بالکن آن هم با سوره اتفاق به خط ثلث آراسته گردیده است. این بنا ظاهراً در موعد قاجار مرمت و داخل آن نقاشى و تزئین شده است. در این تزئین ابیاتى بر روى کتیبه سوره ملک تحریر شده است.

پارک طبیعی هفت حوض مشهد

پارک طبیعی هفت حوض یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مشهد که در دل کوه های خلج در 7 کیلومتری مشهد واقع شده است که این منطقه گردشگری با ۷ حوضچه طبیعیِ که بعضی از این حوضچه ها به اندازه یک استخر کوچک وسعت دارد که آب جاری در این حوضچه ها بعد از عبور از این هفت حوضچه به حوضی بزرگتر ریخته می شود و رودخانه مسیرش رو ادامه می دهد. این پدیده طبیعی حوض ها یا «دولین های» مختلف، به علت تخریب شیمیایی توسط باران های اسیدی در بستر یکی از سرشاخه های رودخانه طرق از ارتفاعات رو به جنوب بینالود شگل گرفته است.این منطقه توریستی بکر و با صفا یکی از پر بازدید ترین منطقه گردشگری تور مشهد می باشد.برای رسیدن به زیباترین وارامش بخش ترین جاذبه گردشگری شهر مشهد، باید به دل کوه های خلج در اطراف مشهد سفر کرد و بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج، بعد از طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده،گردشگران تور مشهد  به دوراهی می رسند. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ رو ادامه بدهند تا به میدان مانندی برسند وگردشگران باید بدانند اگر قصد سفر به این منطقه رو دارند  بعد از رسیدن به این میدان باید مابقی راه را که حدود ۲ کیلومتر است را  پیاده روی کنند و همچنین گردشگران تور مشهد مراقب  سنگ های صاف و صیقلی باشند  تا صحیح و سالم به «پارک طبیعی هفت حوض مشهد » برسند.

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , مکان های گردشگری مشهد , جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

پارك دلفين کیش

پارك دلفين يا دلفيناريوم، يكي از جذاب ترين و مهیج انگیز ترین مكان های تفریحی جزيره زيبای كيش می باشد. اين مجموعه زیبا نخستین پارك دلفين در ايران بوده و با سرمايه گذاری بخش خصوصي به سهم برداری رسيده است. لازم به ذكر است كه اين پارك گردشگری، يكي از وسیع ترین پارك های موجود در خاورميانه می باشد و داشتن اين چنين پارك تفريحی در سرزمين مان، ايران افتخاری مثال زدنی است.
مساحت مجموعه‌ ی تفریحی پارک دلفین‌ها، حدود ۱۰۰ هكتار بوده و در جنوب شرقی جزیره‌ی كیش قرار گرفته است. اين مجموعه با داشتن فضای سبز اختصاصی و انواعی از گونه های گياهی و درختان مختلف فضای ارام و لذت بخشی را برای سپری کردن زمان گردشگران تور کیش را دارا می باشد و از پرطرفدارترین مکان های گردشگری کیش می باشد . اين گونه ها مانند درخت لور، اكاليپتوس، آكاسيا، مورد، گل ختمي، بنجامين، نخل و كاكتوس ها مي باشد. فقط بيش از 25 گونه متفاوت كاكتوس در پارك دلفين ها پرورش داده شده است كه با توجه به اقليم و مرجاني بودن خاك در جزيره كيش، توجه و بازرسی ویژه خود را مي طلبد.
پارك دلفين ها علاوه بر گونه ها گونه های گياهی، گردآور كاملي از انواع پرندگان، آبزيان و حيوانات گوناگون و دلفين ها را داراست، پارك دلفين کیش شامل دلفیناریوم یا پارک دلفین ها، باغ پرندگان، سالن آمفی تئاتر، سفره منزل سنتی و سيرك (کلاسیک شو) می باشد. بازدیدكنندگان تور کیش توسط اتوبوس هاي قطاری در فضای بزرگ پارك هدايت و جابه جا می شوند.

 

کشتی یونانی کیش 

یکی از جاذبه‌های گردشگری تور کیش است.این کشتی در ۴ مرداد ۱۳۴۵ در نزدیکی روستای «باغو» به گِل نشست. این کشتی در سال ۱۳۲۲ توسط شرکت ویلیام همیلتون در گلاسکو ساخته شد. وزن کشتی در هنگام ساخت ۷۰۶۱ تن و طول آن ۱۳۶ متر بوده است. این کشتی بین صاحبان انگلیسی و ایرانی مختلفی دست به دست شده بود و آخرین صاحب آن یک یونانی بود. نام‌های کشتی به ترتیب «امپایر ترومپت»، «نچرالیست»، «کوروش پارسی»، «همدان» و در هنگام به گل نشستن «کولا اف» بوده‌است. علت به گل نشستن کشتی همچنان در پرده‌ای از ابهام است. حق بیمه زیاد کشتی نزد شرکت لویدز انگلستان شائبه‌هایی را ایجاد نموده است

 

چتر پاراسل

یکی از تفریحات بسیار جذاب تور کیش چتر پاراسل می باشد.  چتر بازی بر فراز دریا بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد به گونه ای که شما سواربر چتر شده  و توسط یک طناب به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوید. چتر پاراسل بسیار ارمش بخش و لذت بخش می باشد و در عین حال امکان دیدن سواحل و نمای زیبای  جزیره  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون خلیج فارس  در ارتفاع  ۵۰ تا ۶۰ متری به چتر سواران می دهد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , بهترین جاذبه های گردشگری کیش , مکان های گردشگری کیش , جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

درياچه بايكال روسيه

درياچه بايكال روسيه درياچه ‌اي در جنوب سيبري در كشور روسيه، مياني فرمانروايي ايركوتسك و بورياتيا از زيبا ترين عجايب روسيه مي باشد . اين درياچه در فهرست ميراث جهاني يونسكو ثبت شده است. بايكال كهن ترين و عميق‌ ترين درياچه ي آب شيرين دنيا مي باشد. از آنجايي كه اين درياچه خيلي قديمي و دور افتاده‌ مي باشد. داراي جانوراني ناياب است كه تنها در اين درياچه يافت مي‌شود اين جانوران شامل تعداد زيادي از بي‌ مهرگان، چندين نوع از ماهي‌ها و فك آب شيرين درياچه بايكال مي‌باشند. فك آب شيرين بايكال تنها فك آب شيرين دنيا است و دائماً در آب شيرين زندگي مي‌كند ؛دانشمندان بر اين باور هستند كه خوك‌هاي آبي اين درياچه در زمان هاي قديم از اقيانوس شمالي (شمالگان) آمده و بعد از سفر به سمت بالاي رودخانه، به اين درياچه رسيده‌ اند. درياچه بايكال روسيه وسيع ترين منبع آب شيرين دنيابه آمار مي‌آيد. تقريباً ۲۰ درصد تمام آب شيرين روي كره زمين در اين درياچه پيمان دارد. اين درياچه ۳۱۵۰۰ كيلومتر چهارگوش پهناوري دارد.گردشگران تور روسيه مي توانند از ديدن اين منظره نهايت لذت را از تماشاي اين منظره ببرند.

شهر بازي سوچي روسيه

يكي از هيجان انگيز ترين و سرگرم كننده ترين مكان هاي روسيه شهر بازي سوچي روسيه است. مسافران تور روسيه از دروازه ي آتش ورود و داخل آن همه جا و همه چيز رنگ و بوي داستان هاي تخيلي روسي را نشان مي دهد. شهر بازي سوچي روسيهداراي داستان هاي جن و پري، قلعه هاي باشكوه، جنگجويان افسانه اي، كلبه هاي رنگارنگ، جنگل طلسم شده ي مملو از موجودات عجيب و غريب، چشمه ي صلح و آرامش در قلب شهري بزرگ و يا اديسه ي فضايي، معجزه ي پيشرفت علم و تكنولوژي و .... در اختيار مسافران تور روسيه مي باشد. همچنين مسافران تور روسيه مي توانند از نمايش زيباي اسب ها در سرزمين بوگاتيرز و از پرش كوانتوم ، بلندترين و سريع ترين كاستر روسيه ديدن نمايند. يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري روسيه جنگل افسون شده رفته، بر روي بال هاي پرنده ي آتش سوار شده است و مسافران تور روسيه با رفتن به شهر بازي سوچي روسيهمي توانند زمان خوشي را سپري كنند.

 

برج ساعت دیره دبی

از مکان های دیدنی و جذاب دبی برج ساعت دیره است که در منطقهٔ شرقی دبی به نام دیره قرار گرفته است. دیره نام یک فلکه در امارات متحده عربی است که در سال ۱۹۶۴ ساخته شده است. برج ساعت دیره دبی از نظر تجاری بسیار اهمیت دارد و مسافران تور دبی آن را به عنوان میدان ساعت می دانند. این برج توسط یک طراح در خارج از کشور طراحی شده و توسط یک معمار داخل کشور ساخته شده است. برج ساعت دیره دبی مورد توجه بسیاری از مسافران تور دبی قرار گرفته است. 

 

مطالب مرتبط:

تور روسيه تابستان 95

تور روسيه شهريور 95

تور روسيه مهر 95 

تور روسيه پاييز 95

تور روسيه نوروز 96

تور روسيه آبان 95



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه, بهترین جاذبه های گردشگری روسیه , مکان های گردشگری روسیه , جاذبه های دیدنی و گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

دریاچه بایکال روسیه

دریاچه بایکال روسیه دریاچه ‌ای در جنوب سیبری در کشور روسیه، میانی فرمانروایی ایرکوتسک و بوریاتیا از زیبا ترین عجایب روسیه می باشد . این دریاچه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بایکال کهن ترین و عمیق‌ ترین دریاچه ی آب شیرین دنیا می باشد. از آنجایی که این دریاچه خیلی قدیمی و دور افتاده‌ می باشد. دارای جانورانی نایاب است که تنها در این دریاچه یافت می‌شود این جانوران شامل تعداد زیادی از بی‌ مهرگان، چندین نوع از ماهی‌ها و فک آب شیرین دریاچه بایکال می‌باشند. فک آب شیرین بایکال تنها فک آب شیرین دنیا است و دائماً در آب شیرین زندگی می‌کند ؛دانشمندان بر این باور هستند که خوک‌های آبی این دریاچه در زمان های قدیم از اقیانوس شمالی (شمالگان) آمده و بعد از سفر به سمت بالای رودخانه، به این دریاچه رسیده‌ اند. دریاچه بایکال روسیه وسیع ترین منبع آب شیرین دنیابه آمار می‌آید. تقریباً ۲۰ درصد تمام آب شیرین روی کره زمین در این دریاچه پیمان دارد. این دریاچه ۳۱۵۰۰ کیلومتر چهارگوش پهناوری دارد.گردشگران تور روسیه می توانند از دیدن این منظره نهایت لذت را از تماشای این منظره ببرند.

شهر بازی سوچی روسیه

یکی از هیجان انگیز ترین و سرگرم کننده ترین مکان های روسیه شهر بازی سوچی روسیه است. مسافران تور روسیه از دروازه ی آتش ورود و داخل آن همه جا و همه چیز رنگ و بوی داستان های تخیلی روسی را نشان می دهد. شهر بازی سوچی روسیهدارای داستان های جن و پری، قلعه های باشکوه، جنگجویان افسانه ای، کلبه های رنگارنگ، جنگل طلسم شده ی مملو از موجودات عجیب و غریب، چشمه ی صلح و آرامش در قلب شهری بزرگ و یا ادیسه ی فضایی، معجزه ی پیشرفت علم و تکنولوژی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. همچنین مسافران تور روسیه می توانند از نمایش زیبای اسب ها در سرزمین بوگاتیرز و از پرش کوانتوم ، بلندترین و سریع ترین کاستر روسیه دیدن نمایند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری روسیه جنگل افسون شده رفته، بر روی بال های پرنده ی آتش سوار شده است و مسافران تور روسیه با رفتن به شهر بازی سوچی روسیهمی توانند زمان خوشی را سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

تور روسیه شهریور 95

تور روسیه مهر 95 

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه آبان 95



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه, بهترین جاذبه های گردشگری روسیه , مکان های گردشگری روسیه , جاذبه های دیدنی و گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

برج الماس دبی 

از جذاب ترین مکان های گردشگری دبی برج الماس دبی است.این برج یک آسمان خراش فوق العاده زیبا با ارتفاع 360 متری با 74 طبقه از برترین جاذبه های دبی و تنها ساختمان بلند دبی و دنیا می باشد و اسم آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم اید. از دیدنی های این آسمان خراش می توان به 35 آسانسور ان که برای مشاغل اداری احداث شده اشاره کرد. این برج دبی در سال 2005 میلادی کار ساخت آن آغاز و در سال 2009 میلادی با گذشت تنها 4 سال به اتمام رسید. گردشگران تور دبی با رفتن به این برج می توانند لحظات نکویی را سپری کنند.

               مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج الماس دبی , جاذبه های گردشگری دبی , بهترین جاذبه های گردشگری دبی , مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل فرمونت پالم دبی

هتل فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm Hotel  با ساحلی اختصاصی و در فاصله 8 دقیقه ای با دبی مارینا واقع در جمیرا دبی،و در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی از جمله بهترین هتل های  5 ستاره دبی تور دبی می باشد.این هتل دارای۳۸۱ اتاق،با دکوراسیونی شیک و مجلل با بالکن خصوصی هم چنین تلویزیون و حمام لوکس و مجهز  می باشد.

 

 

امکانات هتل فرمونت پالم دبی :

این هتل دارای ۴ استخرو آبگرم و باشگاه ورزشی مجهز بار و رستوران می باشد. در رستوران های هتل برای گردشگران تور دبی انواع غذاهای و نوشیدنی هایی از سر تاسر دنیا سرو می شود. هتل فرمونت پالم دبی برای مسافران تور دبی سرویس گشت شهری روزانه به مال امارات که در فاصله 20 کیلومتری از هتل می باشد را داراست.

هتل مارکو پلو دبی

هتل مارکو پلو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان الموتینا در منطقه دیره بنا گردیده است. از امتیازات این هتل که آن را در میان گردشگران تور دبی محبوب ساخته می توان به این نکته اشاره نمود که در چند قدمی مترو قرار دارد. این هتل تا ترمینال 1 فرودگاه بین المللی دبی 5/6 کیلومتر فاصله دارد، همچنین هتل فاصله کمی تا ترمینال اتوبوس و رستوران های مختلف دارد. این هتل از 126 تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر ماهواره، وای فای رایگان، حمام و ... می باشند.  هتل رستوران های مختلفی دارد که انواع غذاهای هندی، چینی و ... در آن برای میهمانان تور دبی سرو می شود.

امکانات هتل مارکو پلو دبی

باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته میهمانانتور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با ميدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چاي ساز و يخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ايتاليایی و كافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل داراي استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرويس اياب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.

 

هتل ریپابلیکا ارمنستان

هتل ریپابلیکا ارمنستان واقع در مرکز شهر ایروان و در نزدیکی میدان جمهوری و در فاصله 10 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس و در فاصله 5 دقیقه ای از تئاتر اپرا می باشد. این هتل دارای قهوه خانه سرباز می باشد که در ان انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران غذاهای ارمنی را برای میهمانان عزیز تور ارمنستان سرو می کند.

امکانات هتل ریپابلیکا ارمنستان :

تمامی اتاقهای هتل مجهز به اینترنت ، سیستم تهویه ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت و آنتن ماهواره ای و حمامی با امکاناتی کامل می باشد. در صورت تمایل مسافران عزیز تور ارمنستان غذا و نوشابه به اتاق ها ارایه می شود. 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95 

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95

 


:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های ارمنستان , بهترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

دریاچه سوان ارمنستان


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان , مکان های گردشگری ارمنستان , جاذبه های دیدنی و گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ددمان استانبول

Dedeman-Istanbul3.jpg

هتل ددمان استانبول در سال 1982 بنا شده ودر سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره واقع در منطقه تجاری، اداری شهر استانبول قرار دارد و  فقط 8 با ایستگاه مترو گایره تپه فاصله دارد. هتل ددمان با برخورداری از محیط پیشرفته، از فراهم آوردن چندین فضای عمومی جهت استراحت گردشگران تور استانبول به خود میبالد. گردشگران عزیز از مرکزیت هتل بهره برده و جاذبه های معماری ، فرهنگی و هنری را درشهر کشف کنید.این هتل در مجموع دارای 325 اتاق می باشد که دارای طراحی و چیدمان شیک که رنگ آمیزی  آن شاد و گرم  می باشد که دکوراسیون اتاقها منحصر به فرد است و تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت ، تراس،حمام خصوصی می باشد. این هتل دارای 2 رستوران می باشد و دارای تراس در فضای باز می باشد.گردشگرانتور استانبول با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

Dedeman-Istanbul.jpg

امکانات هتل ددمان استانبول:

سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، استخر سرپوشیده،  رستوران و بار، رستوران با منوی باز، بار اسنک ، امکان صرف صبحانه دراتاق،سرویس اتاق ها ، کرایه اتومبیل، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، خدمات تورها، حمل چمدان ها ، اتوشویی، سالن کنفرانس، فروشگاه، اتاق های وی آی پی، سوئیت عروس ، روزنامه، سیستم امنیتی، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی، اینترنت رایگان و... گردشگران تور استانبول از این امکانات بهره مند می شوند.

Dedeman-Istanbul1.jpg

Dedeman-Istanbul2.jpg

Dedeman-Istanbul4.jpg

 

هتل سورملی استانبول

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافرانتور استانبول  با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل د مرمره پرا استانبول 

هتل د مرمره پرا شیک دارای یک تراس مشرف به استانبول می باشد و درست در مکانی می باشد که فاصله ی بسیار کمی با خیابان استقلال دارد. هتل مرمره 5 دقیقه پیاده با نزدیک ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روی بام  هتل اشاره کرد که در تمام طول سال در دسترس می باشد. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان در کل هتل برای گردشگران تور استانبول فراهم کرده است.

اتاق های این درجه یک بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق و کتری برقی می باشند.

کافه مرمره غذاهای بین المللی و ترکی، تنقلات و نوشیدنی های متنوعی را شما مسافران تور استانبول سرو می کنند. همچنین با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های متنوع و زیادی را در اطراف این هتل مشاهده بفرمایید.

امکانات هتل د مرمره پرا :

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی,فروشگاه, سرویس ترانسفر, پرستار کودک

 

هتل گرند گولسوی استانبول 

هتل گرند گولسوی استانبول در شهر استانبول واقع شده است.این هتل  4 ستاره در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است و به تازگی بازسازی شده است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.هتل گرند گلسوی استانبول دارای ۱۳۸ اتاق می باشد و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به گردشگران محترم تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گرند گولسوی:

این هتل مجلل اقامت لوکسی را همراه با امکانات با کیفیت به مسافران خود ارائه میدهد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز و سرپوشیده می باشد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد. مسافران می توانند در فعالیت هایی نظیر سالن بیلیارد، سالن بدنسازی ،بولینگ شرکت کنند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل گرند گولسوی اقامت خوشی را داشته باشند.


 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل منظره فوق العاده زیبایی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد. فاصله هتل مونتانا بیچ تا مرکز آنتالیا 30 کیلومتر و تا مرکز کمر 15 کیلومتر می باشد. این هتل دارای اتاق های تمیز و زیبا می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس , سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری... علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. 

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا (Best Westen Plus Khan) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در مرکز شهر آنتالیا واقع گردیده است. این هتل مجلل دارای 135 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که همگی دارای بالکن با چشم اندازی زیبا از دریا یا کوه یا مارینا هستند. این هتل تا شهر باستانی کالجی تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد ، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا :

آسانسور، تراس، تراس آفتاب، استخر سر باز، سونا، باشگاه ماساژ، کتابخانه، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، اتاق وی آی پی، سوییت عروس، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96

 



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

رستوران اکیجی آنتالیا

رستوران اکیجی رستورانی است با چشم‌اندازی بی‌نظیر به بندرگاه ، آشپزخانه‌ای بی‌عیب ، سرویس خوب و غذایی عالی تاس‌ کباب ماهیو ماهی شور پخته غذاهای مخصوص این رستوران‌اند . اکیجی ، چند قایق شناور دارد که از آن‌ها هم به عنوان سالن غذاخوری استفاده می‌کند . مسافران تور آنتالیابا آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

1رستوران-اکینجی-آنتالیا.jpg

2رستوران-اکینجی-آنتالیا.jpg

 

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیامناسب برای ملاقاتهای رمانتیک ، قرارهای کاری و سرگرمی بوده و به همراه چشم اندازی از بار و مناظر بیرون رستوران ، ساعات خوشی را برای شما فراهم مینماید. در این رستوران میتوانید ناهار ، شام و دثر میل نمائید. منوی رستوران شامل خوراک های بین المللی است .مسافران تور آنتالیابا آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 2رستوران-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور انتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا , بهترین رستوران های آنتالیا , رستوران های خوب آنتالیا , رستوران های مناسب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

mardmahigir1.jpg

در جزیره زیبای کیش اگر به سمت سواحل شرقی جزیره بروید با مجسمه بزرگی به طول 12 متر روبرو خواهید شد. این مجسمه ماهیگیر نمادی از مردم ساحل نشین شرق جزیره کیش را تداعی می کند. مجسمه مرد ماهیگیر زیبا در پارک ساحلی ماهیگیر قرار دارد این پارک 4 هزار متر مربع مساحت دارد و مرد ماهیگیر دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور است. در پارک ساحلی ماهیگیر دو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبایی برای مسافران تور کیش در زیر سایه درختان تنومند است که برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.

mardmahigir.jpg

وقتی که شما به همراه خانواده پای بر سنگفرش سنتی این پارک زیبا که می گذارید احساسی آرامشی توام با نشاط به سراغتان می آید. گفتنی است ایجاد جاذبه های جدید در سواحل کیش با هدف خلق فضاهای جدید در محیطهای ساحلی از جمله برنامه های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش است و تا کنون پارک های مختلفی با کار بریهای متنوع برای خانواده ها در سواحل کیش بنا شده است.

mardmahigir2.jpg

 مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , بهترین جاذبه های گردشگری کیش , مکان های گردشگری کیش , جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش در جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است، به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش نوروز 96



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل رز ریزورت آنتالیا

RoseResort1.jpg

هتل رز ریزورت آنتالیا 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است. این هتل در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد و تا فرودگاه 50 کیلومتر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا در نزدیکی ساحل مدیترانه که تنها ۲۵۰ متر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق از استانداردها برخوردار است که برای توریستان آنتالیا تدارک دیده شده است. اتاقهای هتل دارای امکانات تلویزیون ماهواره ایی، تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات، سشوار و … به توریستان تور آنتالیا ارائه می دهد.

RoseResort2.jpg

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

 رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و دیگر امکاناتی که برای تورسیتان تور آنتالیا مهیا شده است.

RoseResort5.jpg

RoseResort4.jpg

RoseResort3.JPG

شما گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل ریزورت آنتالیا سفر خوب و به یاد ماندنی را سپری می کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل رویال تاور آنتالیا

هتل رویال تاور آنتالیا در مساحتی برابر 53000 متر مربع در سال 2011 بنا شده است و در ۱۷ کیلومتری منطقه‌ی ساحلی کمرآنتالیا قرار دارد و تا مرکز آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا فقط 15 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی مرکز خرید شی مال ، مرکز خرید لورا ، و ساحل BLM و همچنین مرکز خرید ترا سیتی و پارک Karnaval قرار دارد. و سرویس دهی هتل رویال تاور بصورت ALL می باشد.

امکانات هتل رویال تاور آنتالیا :

رستوران اصلی با چند رستوران با منوی جداگانه ، آمفی‌تئاتر ، چندین بار اعم از یک بار ساحلی و یک بار کنار استخر ، سونا اشاره کرد.امکانات اضافی برای هر اتاق نیز علاوه بر تلویزیون های ماهواره ای، یک اتاق مهمان شامل تخت با تشک های با کیفیت، دسترسی به اینترنت بی سیم، و تهویه مطبوع وجود دارد .مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری کنید.

 

 

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در منطقه سیده آنتالیا قرار  دارد. این هتل 5 ستاره هتل با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع تنها ۲۵۰ متر با دریا فاصله دارد در سال 2013 بنا شده است. هتل سی پلنت دارای ساحل شنی و اسکله اختصاصی می باشد همچنین در محوطه هتل استخرهای متعددی وجود دارد. این هتل 5 ستاره در 80 کیلومتری شهر و 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. امکانات هتل سی پلنت آنتالیا می توان به ۱۲ اتاق ماساژ ، ۲ سونا vip و ۶ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است. از دیگر امکانات این هتل شامل:پینگ پنگ، حمام افتاب،بیلیارد،پرتاب دارت،کافی شاپ،خدمات پزشکی، سونا و جکوزی، زمین تنیس، سینما،اتاق بازی و.... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار دارد.

 

 هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا افتتاح شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 5ستاره در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقيقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصي، استخر روباز،حمام سنتی تركي،سونا، جكوزي، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و...

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطراتخوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

    تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96 

 



:: موضوعات مرتبط: تور انتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

royal_tower_hotel_antalya.jpg

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا در حومه شهر کمر و آنتالیا واقع شده در سال 2011 و در زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع بنا شده است. فرودگاه آنتالیا ۴۳ کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای موقعیت عالی بوده با طبیعتی بی نظیرو استثنایی که با دریا ۱۵۰ متر فاصله دارد و با مکان های دیدنی دارای ساحل شنی وطبیعت  فوق العاده خود آماده پذیرایی گردشگران تور آنتالیا می باشد. هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا دارای یک رستوران و وای فای رایگان در سراسر هتل است. این هتل دارای یک مرکز آبگرم و سونای جرفه ای است پارکینگ خصوصی رایگان در هتل موجود است.اتاق های هتل دارای حمامخصوصی باحمام آبگرم است تراس، تلویزیون صفحه تخت باکانال های ماهواره ایدر اتاق موجود است. امکانات این هتل 4 ستاره نظیر اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ،ماساژ، جکوزی، استخر روباز ،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،حمام ترکی، استخر سر پوشیده ،مرکز بدنسازی، پینگ پنگ ،بازی دارت، کرایه دوچرخه، موج سواری، اسب سواری در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد.

royal_tower_hotel_antalya2.jpg

royal_tower_hotel_antalya4.jpg

royal_tower_hotel_antalya5.jpg

royal_tower_hotel_antalya1.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور انتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا, لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا, امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا  

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک در آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره لوکس و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای "تایتانیک" میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای بسگازواقع شده و امکانات رفاهی لوکس و سرویس های عالی به گردشگران تور آنتالیا خود ارائه میدهد.از فرودگاه بین المللی آنتالیا تقریباً 45 دقیقه با ماشین با هتل تایتانیک دلوکس بلک فاصله دارد.

امکاناتهتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا:

دارای نه رستوران، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف است. این هتل دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد. از دیگر انواع اتاق های هتل می توان به سوئیت های دلوکس، سوئیت های خانوادگی و اتاق های کنار رودخانه اشاره کرد.

برخی امکانات داخل اتاق ها عبارتند از: اینترنت بی سیم رایگان، تخت خواب های کاملاً راحت ساخته شده از الیاف طبیعی، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون های تخت بزرگ ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، میز آرایش، میز کاری و کمد بزرگ لباس و..

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96  

 



:: موضوعات مرتبط: تور انتالیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش، هتلی سه ستاره واقع در مرکز جزیره زیبای کیش در زمینی به وسعت 13 هزار هکتار است. این هتل در جایگاهی مناسب، روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا بنا شده است. میهمانان عزیز تور کیش تا ساحل مسیر کوتاهی را طی خواهند کرد و فاصله هتل تا مراکز خرید 5 دقیقه و 50 متر تا دریا و اسکله فاصله دارد.

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و امکانات خوب، با قیمتی مناسب میزبان مسافران محترم تور کیش هستند و سفری خاطره انگیزی را برای گردشگران تور کیش فراهم خواهند کرد. 

 

امکانات هتل تاپ رز کیش:

سرویس 24 ساعته، 50 اتاق مناسب، 37 ویلا مشرف به ساحل، رستوران با ارائه بهترین غذاهای ایرانی و سنتی، چایخانه سنتی و کافی شاپ با بهترین نوشیدنی های تازه برای میهمانان تور کیش، پارکینگ خصوصی، صندوق امانات، خدمات خانه داری و خشکشویی، اينترنت و ترانسفر فرودگاهی و ... .   

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش، هتلی 2 ستاره در ميرمهنا، پشت بازار پارس خليج جزیره زیبای کیش، در سال ۱۳۷۶ بنا شده است. مسیر این هتل تا فرودگاه به مدت 20 دقيقه با ماشين فاصله دارد.

 

در هتل فانوس کیش با ارائه بهترین خدمات رفاهی و ورزشی از جمله : سرویس خوب با اتاق های مناسب، لابی، رستوران ( با ارائه متنوع ترین غذاهای ایرانی )، TV (ماهواره)، سالن ورزشی، بیلیارد، پارکینگ، خشکشوئی و صندوق امانات و همچنین قیمتی مناسب نظر میهمانان تور کیش را جلب کرده است. 

در هتل فانوس کیش با حضور پرسنل مجرب در محیطی آرام و مناسب و  ارائه بهترین خدمات، همچون هتل های سه ستاره میزبان مسافران تور کیش هستند.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

 تور کیش نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل کالیستا آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل کالیستا آنتالیا با مساحتی حدود 120000 متر مربع با معماری بی نظیری است.

این هتل در سال 2007 میلادی بنا شده، مسافت هتل تا مرکز شهر 35 کیلومتر، فرودگاه 27 کیلومتر و فاصله هتل تا زمین های گلف 7 کیلومتر و جایگاهی مناسب نسبت به جاذبه های گردشگری است، همچنین هتل کالیستا آنتالیا با حضور پرسنل مجرب اقامتگاهی مناسب برای میهمانان تور آنتالیا میباشد.

هتل کالیستا آنتالیا با حضور کارکنان آموزش دیده و ارائه بهترین خدمات رفاهی بصورت تمام وقت، وجود ساحل خصوصی ، اتاق های مجهز به بالکن اختصاصی استراحتگاهی لوکس برای میهمانان عزیز تور آنتالیا شده است.

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

سرویس 24 ساعته، اتاق های  رو به دریا ، کوه و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران های متنوع با ارائه بهترین غذاهای بین المللی همچون چینی و ایتالیایی و ژاپنی، کافی شاپ با تازه ترین نوشیدنی ها برای مسافران تور آنتالیا، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سرسره آبی، دارت، بیلیارد، محوطه بازی های تنیس و والیبال و فوتبال، بازی های کامپیوتری، پینگ پنگ، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، جت اسکی برای مسافران محترم تور آنتالیا، غواصی، ماهیگیری ،حمام ترکی، اسکواَش، قایق رانی، موج سواری و بولینگ، نگهداری کودکان و ساحل شنی و ... . این هتل با وجود امکانات تفریحی و ورزشی کامل میزبان گردشگران عزیز تور آنتالیا میباشد و سفر خاطره انگیزی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم خواهد کرد.

 
 

 

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و یکی از هتل های زنجیره ای اسکا می‌باشد .هتل آسکا لارا ریزورت در سال ۲۰۱۴ و به مساحت ۶۲ هزار مترمربع در لارا بنا گردید . این هتل دارای ۱۵۰ متر ساحل شنی اختصاصی است که ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا ریزورت با مرکز شهر آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد . اتاق‌های هتل آسکا لارا آنتالیا اکثرا بین ۱۸ تا ۲۴ متر هستند و استاندارد بشمار می آیند البته هتل دارای اتاقهای دبل ، خانوادگی و اتاقهای ویژه معلولین نیز هست . هتل ۷ طبقه آسکا لارا در مجموع ۵۴۵ اتاق دارد که دسترسی به آنها به وسیله ۶ آسانسور صورت می‌گیرد . تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار (رایگان) ، صندوق امانات (رایگان) ، تلویزیون صفحه تخت ، تلفن ، حمام با وان و دوش و اینترنت می باشند و بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن با چشم انداز دریا هستند که مسافران تور آنتالیا لحظات خوشی را در این هتل سپری می کنند.

امکانات هتل آسکا لارا :

خدمات و امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا شامل استخر (روباز،سرپوشیده،کودک) و یک پارک آبی با ۹ سرسره آبی ، زمین تنیس ، بسکتبال ، بیلیارد ، دارت ، باشگاه بدن‌سازی ، سونا ، مرکز  SPA ، ماساژ ، حمام ترکی ، اتاق بازی و باشگاه کودکان میشود . رستوران Anka  به صورت بوفه ۲۴ ساعته صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. البته هتل دارای ۶ رستوران دیگر نیز هست که میتوانید با پرداخت هزینه در این رستوران ها غذا میل کنید . در رستوران‌های آلاکارته هتل آسکا لارا ، انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، چینی و دریایی ارائه می‌شود . اینترنت در لابی و اماکن عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس می‌باشد و پرسنل هتل آسکا لارا در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

 تور آنتالیا نوروز 96 

 



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

چام یووا آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا، مکانی دنج و زیبا به نام چام یووا آنتالیا میباشد.

مردمانی روستا نشین در این منطقه آرام زندگی میکنند که دارای آداب و رسوم خاصی هستند. فرودگاه تا این جاذبه گردشگری زیبا حدود 65 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران عزیز تور آنتالیا با گردش در این محله زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت و همچنین میتوانند در هتل های اطراف چام یووا آنتالیا نیز اقامت داشته باشند. میهمانان محترم تور آنتالیا با حضور در این محله خوش آب و هوا تعطیلات خاطره انگیزی را خواهند داشت.

غار دامالاش آنتالیا

 

غار دامالاش آنتالیا مكان بسیار زیبا و دیدنی براي مسافران تور آنتالیا می باشد كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای مسافران تور آنتالیا جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای مسافران تور آنتالیا امکان پذیر است. 

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور انتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ایساتیس مشهد

هتل ایساتیس مشهد یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر مشهد مقدس در خیابان امام رضا ۳۴ میباشد . این هتل در بلوار امام رضا در سال ۱۳۹۲ با طراحی و معماری زیبایی احداث شده و جز هتل هایی با ارائه خدمات خوب و قیمتی مناسب است.

هتل ایساتیس مشهد با ارائه امکانات مناسب با قیمتی خوب ، با حضور پرسنل مجرب رفاه حال مسافران تور مشهد را فراهم میکنند . از این رو با وجود ترانسفر آماده پذیرایی از مسافران عزیز حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) در تور مشهد می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل ایساتیس مشهد :

اتاق های 2 و 3 و چهار تخته با سیستم تهویه مطبوع،  لابی ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی ) ، ویدئوی مرکزی، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، یخچال، صندوق امانات.

هتل ایساتیس مشهد اقامتگاهی مناسب برای زائران و گردشگران عزیز بوده و سفری لذت بخش را برای میهمانان تور مشهد رغم میزند.

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائرانبارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهد میباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

  مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل مشهد , خوب ترین هتل مشهد , مناسب ترین هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد واقع در خیابان امام رضا اول و سوم در سال 1354 بنا شده است. این هتل چهار ستاره در سال 1392 بازسازی کامل شده و دارای محوطه زیبایی میباشد. 

_مشهد_مشهد.jpg

 هتل مشهد مشهد در نزدیکی میدان بیت المقدس در فاصله بسیار کمی تا حرم واقع شده و به اکثر مراکز خرید مشرف است. این هتل اقامتگاهی خوب برای زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) میباشد. در هتل مشهد مشهد با حضور پرسنل آموزش دیده، همچنین با وجود بهترین خدمات رفاهی میزبان میهمانان تور مشهد نوروز 96 هستند.

هتل مشهد مشهد با ارائه کامل ترین امکانات رفاهی سفر خاطره انگیزی را یرای مسافران تور مشهد نوروز 96 فراهم میکند. این هتل در 10 طبقه دارای 445 تخت میباشد.

میهمانان تور مشهد نوروز 96 با وجود تمامی خدمات رفاهی در بنایی زیبا، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

امکانات رفاهی هتل مشهد مشهد:

سرویس 24 ساعته، 137 اتاق و مجهز به سیستم تهویه مطبوع, رستوران با انواع غذاهای ایرانی و سنتی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96، کافی شاپ با متنوع ترین نوشیدنی های تازه جهت مسافران محترم تور مشهد نوروز 96،  اینترنت, کافی نت, صندوق امانات, اتاق چمدان و ...

mashhad21.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96

 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

پارک ساحلی مرجان کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش در نزدیکی بازار مرجان، پارک ساحلی مرجان کیش میباشد که این پارک بازار مرجان را به دریا مرتبط میکند. ساکنین منطقه و گردشگران عزیز تور کیش با حضور در این منطقه زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت. 

پارک ساحلی مرجان کیش دارای آلاچیق های متنوع و ساحلی زیبا است که میهمانان عزیز تور کیش در این منطقه فارغ از هياهو خاطرات دلپذیری در این مرکز دیدنی کیش خواهند داشت. گردشگران تور کیش با پیاده روی در محوطه های سرسبز پارک ساحلی مرجان کیش در طبیعتی زیبا و رو به دریا سفری خوش خواهند داشت.

 

 

 

شهر باستانی حریره کیش

شهر باستانی حریره کیش به سده پنجم تا دهم هجری قمری بر میگردد که زمان شکوفائی آن از سال 367 تا 912 هجري قمري بوده است.

شهر باستانی حریره کیش در شمال جزیره کیش واقع شده و از توابع شهرستان بندر لنگه است و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران با وسعت 120 هکتار با قدمت 800 ساله میباشد که در شهریور ماه سال ۱۳۷۶ با شماره ۱۸۸۶  ثبت شده و به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران شده است. این جاذبه کم نظیر جزیره کیش نظر اکثر گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است.

 این اثر ملی با معماری زیبا و چشم نوازی که دارد تعداد زیادی از مسافران تور کیش را به سوی خود میکشاند. همچنین خانه اعياني، مسجد، حمام و قنات هاي قديمي نیز در این جاذبه گردشگری شهر باستانی حریره کیش به چشم میخورد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

تور کیش نوروز 96

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , بهترین جاذبه های گردشگری کیش , مکان های گردشگری کیش , جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آنا کیش :

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

_آنا.jpg

 

امکانات هتل آنا کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... . علاقه مندان به گزراندن لحظات خوش در این هتل می توانند با تور کیش همراه شوند .

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش جزء هتل های 3 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است. این هتل در خیابان رودکی بعد از میدان پردیس قرار دارد. هتل سارا با امکانات مناسب و دسترسی آسان به مراکز خرید ، بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این هتل از چهار طبقه و ۷۲ اتاق تشکیل شده است. در هتل سارا صبحانه بوفه و استقبال فرودگاهى رایگان بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.  فاصله هتل سارا کیش تا فرودگاه جزیره با ماشین ۱۰ دقیقه می باشد.

امکانات هتل سارا کیش :

یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا ، فست فود ، کافی شاپ ، چایخانه سنتی (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش و … می باشد .

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

    هتل شایان

11.jpg  

     

نوع هتل: 5 ستاره تاپ        تعداد اتاق ها : 140

آدرس : کیش،ابتدای بلوار رودکی  

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید

4.jpg

5.jpg

 12.jpg

 

 هتل داریوش کیش

_داریوش_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل پنج ستاره گريد B           تعداد اتاق ها : 168

آدرس : كيش ،میدان داریوش

هتل پنج ستاره داریوش در سواحل شرقی نگین خلیج نیلگون همیشه فارس با معماری بی‌نظیردرزمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب خلیج همیشگی فارس قرار دارد.هتل زیبای داریوش کیش یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما در این هتل زیبا می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی نوش جان کنید. از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌هابهره‌مند شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در هتل بزرگ داریوش می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ تجربه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()