هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش از شمار بهترین هتل های 3 ستاره کیش واقع در میدان سیری تاسیس شده در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با ۶۷ اتاق با کادر کار ازموده و مجرب اماده سرویس دهی به میهمانان عزیز تور کیش می باشند. این هتل با توجه به قیمت مناسب و نزدیکی به بازارهای خرید همچون بازار پردیس 2 یکی از دلایل  مهم انتخاب هتل توسط میهمانانتور کیش می باشد.

 

 امکانات هتل تعطیلات کیش :

هتل دارای رستوران با ارائه بهترین غذاهای ایرانی و بین المللی و با کیفیت ، سرویس 24 ساعته، کافی شاپ با نوشیدنی های تازه متناسب با هر سلیقه، اینترنت، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاهی، ماهواره، تاکسی سرویس و تمامی امکانات دیگر راه برای رفاه حال گردشگران تور کیش را دارا می باشد.

 

هتل آنا کیش 

هتل آنا کیش از جمله هتل های 3 ستاره خوب کیش که در سال  ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع  با دو طبقه و 152 باب اتاق و در فاصله بسیار نزدیک به دو بازار مروارید و زیتون تاسیس شده است. این هتل با داشتن کادری مجرب و کار ازموده و کوشا در تمامی طول شبانه روز اماده از میهمانان تور کیش می باشند تا سفری خوب و ارام را در جزیره زیبای کیش سپری کنند.

امکانات هتل آنا کیش :

 این هتل برای میهمانان تور کیش امکاناتی همچون سالن كنفرانس ، لابی ، پارک كودكان،کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی تور کیش ، رستوران ،خدمات خانه داری ،پاركينگ اختصاصی هتل ، اينترنت در لابی، فضای سبز، پاركينگ سرپوشيده،اينترنت در اتاق ها ،نمازخانه ،تاكسی سرويس ،لاندری ،سالن ورزشی ، صندوق امانات اختصاصی ، كافی نت فروشگاه و غرفه را دارا می باشد.

 

هتل ستاره طلایی

هتل ستاره طلایی دارای 44 اتاق که 22 واحد ان دو خوابه و سه خوابه،12 واحد ان تک خوابه و 8 واحد با ظرفیت 4 نفره ، در نزدیکی برخی جاذبه های گردشگری زیبای کیش مثل پارک آهوان می باشد این هتل علی رغم قیمت مناسبش با خدمات دهی و کادر مجرب و کارازموده اش توانسته رضایت مندی بالای از مسافران تور کیش را به خود جلب نماید.تنها عیب این هتل دور بودن از مراکزخرید می باشد ولی هتل این مشکل را برای میهمانان خودحل کرده است و سرویس تا بازار قرار داده است.  

 

امکانات هتل ستاره طلایی :

این هتل دارای رستوران،کافی شاپ و چایخانه سنتی،فروشگاه،خشکشویی،وای فای،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگری،ترانسفر فرودگاهی رایگان برای گردشگران محترم تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش  شهریور 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: