هتل های خوب روسیه
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل لت مسکو روسیه

یکی از هتل عای شیک و زیبا روسیه هتل 4 ستاره لت مسکو روسیه است که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل لت مسکو روسیه می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ و ... مخصوص مسافران تور روسیه اشاره کرد که همه در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. خدمات زیبایی هتل بسیار مناسب برای مسافرانی است که می خواهند آرایش روسی را روی چهره ی خود امتحان کنند. رستوران های این هتل دارای غذاهای بین المللی و محلی و انواع دسر ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل لت مسکو روسیه:

اتاق های پاک و بدون دود، اتاق های ویژه معلولین, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی مخصوص مسافران تور روسیه ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ, خدمات زیبایی, اینترنت, رستوران,بار, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیهمی باشد. 

 

هتل گلدن رینگ مسکو روسیه

هتل گلدن رینگ مسکو روسیه از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های روسیه که تنها 7 دقیقه تا خیابان آربات مسکو روسیه و 10 دقیقه تا به رد اسکوئر و کاخ کرملین فاصله دارد.اتاق های هتل گلدن رینگ مسکو روسیه با دکوراسیون شیک و کلاسیک با نمای پانورما از شهر مسکو روسیه،مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه‌ تخت و اینترنت بی‌سیم رایگان،با حمام  هایی مجهزو از جنس مرمر می باشد.این هتل با کارکنان مجرب و مهمان نواز گردشگران تور روسیه اماده اریه خدمات در طول شبانه روز می باشند.

 

امکانات هتل گلدن رینگ مسکو روسیه :

در رستوران زیمنی سد که در بالاترین طبقه هتل با منظره پانوراما اند زیمنی سد قرار دارد انواع غذاهای بین المللی و سنتی روسیه برای میهمانان تور روسیه سرو می شود.این هتل نیز دارای امکاناتی همچون انواع سونا, مرکز سلامت آبگرم, اتاق ماساژ, سالن بدنسازی,حمام بخار و سالن زیبایی با انواع خدمات متنوع برای مسافران تور روسیه,کافی شاپ, بار, صبحانه در اتاق, روم سرویس 24 ساعته, دستگاه خود پرداز, صرافی, آرایشگاه, خدمات تور روسیه, خشکشویی, پپذیرش شبانه روزی, فروشگاه سوغات و هدایا, اتوکشی, صندوق امانات, خدمات دربا, نظافت کفش, سالن مهمانی و جلسه, مرکز کسب و کار, فکس و فتوکپی, سوئیت ماه عسل, آسانسور, سرمایش و گرمایش, امکانات برای معلولین تور روسیه, بخش های بدون سیگار ,ترانسفر فرودگاهی را نیز دارا می باشد.

 

هتل گلدن اپل مسکو روسیه

هتل گلدن اپل مسکو روسیه از جمله  هتل های 5 ستاره مجلل با طراحی خاص که توسط معمار کانادایی Raphael Shafir در سال 2004 در مسکو تاسیس گردید. این هتل دارای 8 طبقه با 92 اتاق و سوییت مجزا می باشد که  7 طبقه ان، هر طبقه با یک رنگ از رنگ های رنگین کمان طراحی شد است که شور و جلوه خاصی هم به اتاق ها و هم به راه رو هتل داده است.اتاق هایهتل گلدن اپل مسکو روسیه با چوب های مرغوب, سنگ مرمر و سنگ های تزئینی دکور بندی شده است. مبلمان شیک و مجلل اتاق ها و همچنین نور پردازی فوق العاده احساس آرامش و امنیت را برای گردشگران تور روسیه به ارمغان می رسد.رافائل معمار هتل توانسته است به خوبی تا مینیمالیسم لوکس و آوانگارد را در هتل به خوبی به نمایش بگذارد. نماد این هتل یک سیب بزرگ طلایی می باشدکه در لابی هتل واقع شده است که لوکیشنی مناسب و زیبا برای عکس انداختن گردشگران تور روسیهمی باشد. 

امکانات هتل گلدن اپل مسکو روسیه : 

این هتل دارای سه اتاق ملاقات با مجموع ظرفیت 88 نفر, باشگاه سلامت هتل با دستگاه های قلبی, سونا و جکوزی 24 ساعته, پارکینگ رایگان, خدمات 24 ساعته , شاتل, ترانسفر فرودگاهی ,استخر, اینترنت رایگان, خشکشویی, اتوشویی, خدمات گردشگری تور روسیه برای میهمانان می باشد.

مطالب مرتبط:

تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تابستان 95

تور روسیه شهریور 95





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل روسیه , مجلل ترین هتل روسیه , امکانات هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: