هتل های کیش
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آنا کیش

_آنا_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل سه ستاره           تعداد اتاق ها : 68

آدرس :  كیش ،میدان امیركبیر ،جنب پاساژپارس نیك

 

 هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید از این بازارها دیدن فرمائید این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد  این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان خود اراییه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. این هتل 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه و 5 دقیقه تا مراکز خرید فاصله دارد.

امکانات هتل آنا کیش:

لابی، رستوران، كافی شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتی، پاركینگ اختصاصی هتل و پاركینگ سرپوشیده، تاكسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، كافی نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...

_آنا_کیش_1.jpg

_آنا_کیش_2.JPG

 

 

هتل آریان کیش

_آریان_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل چهار ستاره           تعداد اتاق ها : 68

آدرس :  کیش،میدان امیر کبیر،جنب هتل مریم

 

هتل چهار ستاره  آریان با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره زیبای کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری و خرید و دسترسی آسان آن به دریا توام با امکانات رفاهی مناسب این هتل زیبا را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. رستوران هتل با غذاهای خوش طعم  و متنوع ایرانی محیطی مطبوع  و فراموش نشدنی برای مسافران فراهم نموده است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیت زمانی در صرف غذا است.

 

مطالب مرتبط:

 

 تور کیش مهر 95





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: