نوشته شده توسط : ازیتا

هتل کایا پلازو آنتالیا

هتل کایا پلازو آنتالیا در ساحل بلک قرار دارد و در این مکان یک ساختمان مرتفع ۲۰۰ متری است که اختصاص به هتل کایا پلازو دارد. این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای گردشگران تور آنتالیا است که می خواهند در هنگام استراحت و اقامت خود نیز دریا را ببینید. هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است که گردشگران از طریق فرودگاه آنتالیا به آن جا می روند. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.این هتل 5 ستاره در مجموع دارای 639 اتاق است و دکوراسیون و چیدمان اتاق ها شیک و به روز است و در برخی از اتاق ها دارای بالکن می باشد که مشرف به استخر و فضای سبز و باغ است.

 امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا:

 امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، گلف، استخر سرپوشیده، اتاق بازی کودکان و سالن بدنسازی در هتل کایا پلازو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ی اسپا شامل سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ نیز در اختیار مسافران تور آنتالیا است. برای راحتی بیشتر والدین در این هتل امکان نگهداری کودکان و مراقبت از آن ها به خوبی فراهم است.از دیگر امکانات این هتل سالن همایش، سالن جلسه، سالن سخنرانی نیز میتوان اشاره کرد. رستوران هتل دارای منوی انعطاف پذیر است که می توانید از انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن دیدن کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید.

مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل کایا پلازو آنتالیا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو اوقات خوشی را برای شما در سواحل زیبای بلک به ارمغان میاورد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95





:: موضوعات مرتبط: تور انتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آ نتالیا, لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا, امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: